klasa I
22.06.2020r.
Temat: Święci pokazują Jezusa
Jesteśmy w rodzinie Bożej i dlatego chcemy być podobni do naszego Ojca. Pan Bóg kieruje do nas takie słowa: Bądźcie świętymi, ponieważ Ja jestem święty! (Kpł 11, 44)
Pamiętaj święty to taka osoba, która jest przyjacielem Pana Jezusa.
Teraz przeczytaj poniżej wraz z rodzicami opowiadanie o świętym:
W pewnym mieście żył sobie mały Święty. Mieszkał w całkiem zwyczajnym bloku, w całkiem zwyczajnej rodzinie i chodził do całkiem zwyczajnej szkoły. Wszystko, co robił, było tak bardzo zwyczajne, że nikt nie pomyślałby nawet, że jest on nadzwyczajny i Święty.
A wiecie dlaczego był taki nadzwyczajny? Ponieważ bardzo kochał Pana Jezusa i był Jego najprawdziwszym przyjacielem. Każdego dnia starał się żyć tak, aby Pan Jezus nie musiał się smucić, lecz żeby sprawić Mu jak najwięcej radości.
Rano wstawał, nie grymasząc, witał się z Jezusem, mówiąc pacierz, jadł grzecznie śniadanie i wychodził razem ze starszym bratem do szkoły. Podczas lekcji słuchał uważnie tego, co mówi nauczyciel, a podczas przerwy bawił się wesoło z innymi dziećmi. Nikomu nie dokuczał i nikogo nie przezywał. Kiedy ktoś potrzebował pomocy, Święty zawsze mu jej chętnie udzielał. Był miły, koleżeński i uprzejmy dla każdego, lubili go więc szczerze wszyscy przyjaciele i znajomi. Nie było osoby, która nie chciałaby pograć ze Świętym w piłkę, pobawić się w czasie przerwy albo porozmawiać w drodze ze szkoły.
Kiedy Święty wracał do domu, odrabiał zadaną pracę domową, pomagał mamie, wynosząc śmieci i zmywając naczynia, a potem wychodził na podwórko pobawić się z innymi dziećmi. Zawsze był uśmiechnięty i radosny, nigdy na nikogo się nie gniewał i nie chodził z nosem spuszczonym na kwintę, nawet wówczas, gdy przydarzyło mu się coś przykrego.
Pewnego razu zdarzyło się, że mały Święty bawił się z przyjaciółmi na placu zabaw przed blokiem. Wdrapywali się na drabinki i wyobrażali sobie, że są to ogromne, wysokie góry z ośnieżonymi szczytami. Święty wpadł na pomysł, że po górach dobrze jest wspinać się, podpierając się na specjalnych kijkach i znalazł sobie dwa równe, proste patyki, które doskonale nadawały się do tego, by udawać górskie kijki. Pomysł spodobał się innym dzieciom i rozpoczęło się wielkie poszukiwanie patyczków. Gdy już każde z dzieci miało swoje własne, okazało się, że patyki jednego z chłopców są dużo brzydsze i krótsze niż patyki Świętego. Chłopcu nie spodobało się to wcale i w złości połamał kijki Świętego.
Mały Święty zasmucił się głęboko i miał ochotę głośno krzyknąć na kolegę, który w tak niegrzeczny sposób zepsuł mu dobrą zabawę. Zastanowił się jednak chwilkę, zajrzał w głąb swojego serduszka, gdzie mieszkał Jezus i zapytał, co On by zrobił. „Przebaczyłbym mu" - szepnął Jezus cichutko i wyjaśnił: „Ten chłopiec tak naprawdę nie chciał cię skrzywdzić, po prostu ogarnął go wielki żal, że nie potrafił znaleźć tak doskonałych patyczków jak twoje".
Święty pokiwał ze zrozumieniem głową i zwrócił się do chłopca:
-
Chodź, pomogę ci znaleźć kijki równie dobre jak moje. Razem będzie nam łatwiej i na pewno wyszukamy coś szczególnie fajnego.
-
Naprawdę? - zdziwił się chłopiec, który był pewien, że Święty będzie na niego strasznie zły i obrazi się albo nawet zechce połamać jego patyczki. - Nie gniewasz się na mnie i chcesz mi pomóc?
-
Oczywiście - odparł Święty. - Każdemu zdarza się czasami wpaść w złość lub zrobić coś głupiego. Nie oznacza to, że powinniśmy się zaraz mścić i być dla siebie wrogami. Dużo lepiej jest żyć w zgodzie.
-
Masz rację - zgodził się chłopiec. - Chętnie zostanę twoim przyjacielem. Do tej pory nigdy nie spotkałem kogoś równie dobrego i szlachetnego jak ty. Przepraszam za to, że zniszczyłem twoje kijki i obiecuję nie robić tak więcej.
-
To wspaniale! - ucieszył się mały Święty. - A teraz chodź, poszukamy razem czegoś wyjątkowo wspaniałego!
I chłopcy pobiegli razem, a Jezus ukryty w serduszku Świętego powiedział zadowolony:
„Brawo, mój mały święty przyjacielu. Ja na twoim miejscu postąpiłbym tak samo.
Sprawiłeś mi dziś wielką radość i zyskałeś nowego, wiernego przyjaciela!".
Odpowiedz na pytania:
-
Kim był Święty ?
-
Dlaczego wszyscy lubili Świętego ?
-
Jak zachował się Święty podczas zabawy z kolegą?
Zadanie:
Poproś rodziców, aby opowiedzieli ci o twoim świętym patronie, albo o świętym patronie naszej parafii., a ty narysuj jego portret i podpisz.
28.05.2020r.
Pan Jezus i dzieci wg. Ew.św. Marka. (plik do pobrania)
22.05.2020r.
Dzień Matki – Dla mojej mamy. (plik do pobrania)
13.05.2020r.
Katecheza z okazji setnej rocznicy urodzin św. Jana Pawła II (plik do pobrania)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piątek 8.05.2020r.
religia
Materiały w plikach do pobrania.
Piątek 17.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
Temat: Wprowadzenie dwuznaków cz, Cz na podstawie wyrazów Szczepan, czekolada.
Cele:
uczeń:
-
czyta sylaby, wyrazy i zdania;
-
tworzy zdania z podanymi wyrazami;
-
zna dwuznaki cz, Cz i potrafi je napisać w liniaturze.
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1 s.46,47
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 41
-
,,Zeszyt do kaligrafii'' s. 66,67
Edukacja matematyczna:
Temat: Dodawanie z przekraczaniem progu dziesiątkowego – zadania różne.
Cele:
uczeń:
-
dodaje liczby z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20.
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 39
-
podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s. 41 zadanie 2,3
wychowanie fizyczne
TEMAT ZAJĘĆ: Doskonalenie kozłowania
Uczeń: doskonali kozłowanie, wykonuje zmianę ręki kozłującej, potrafi wykonać proste ćwiczenia z kijem, kształtuje koordynację.
Uwaga! Używamy bezpiecznego kija np. plastikowego odkręconego od mopa, lub miotły
Zacznij od solidnej rozgrzewki: skłonów, krążeń, podskoków, wymachów.
1.Krążenia piłki wokół tułowia, skłon tułowia z piłką w przód, w rozkroku – toczenie piłki po ósemce między nogami; siad prosty, toczenie piłki przed sobą o nogach prostych, za nogami i za plecami, przeskoki przez piłkę obunóż; podrzut piłki do góry, chwyty i podrzut piłki
2.Kozłowanie piłki po dowolnych liniach ze zmianą ręki.
3.Slalom z kozłowaniem między dowolnymi przedmiotami.
4.Za pomocą kija prowadzimy dowolna piłkę w wybranym kierunku.
5. W odległości ok. 3 m stoją plastikowe butelki. Dzieci starają się zbić piłką przy pomocy kija postawione butelki. Po każdym zbiciu stawiamy butelki na nowo.
POWODZENIA!
język angielski
Drodzy uczniowie przypominam o naszej lekcji on-line, która odbędzie się na grupie „Angielski klasa I” Messenger już w najbliższy poniedziałek 20.04.2020 o godzinie 10.00. Proszę przygotujcie podręczniki, ćwiczenia oraz piórniki.
Przed świętami wielkanocnymi prosiłam o wykonanie plakatu o jedzeniu. Na plakacie należy oznaczyć które potrawy lubicie i jakich nie lubicie ( I like / I don’t like ). Z pomocą rodzica zrób proszę zdjęcie pracy i prześlij na mój Messenger. Jest to zadanie na ocenę.
Pozdrawiam, MR
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czwartek 16.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
Temat: Wprowadzenie dwuznaków sz, Sz na podstawie wyrazów Szczepan, szelki.
Cele:
uczeń:
- czyta sylaby, wyrazy i zdania;
- tworzy zdania z podanymi wyrazami;
- zna dwuznaki sz, Sz i potrafi je napisać w liniaturze.
· podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1
s. 44,45
- · ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 40
- · ,,Zeszyt do kaligrafii'' s. 64,65
Temat: Wprowadzenie dodawania z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20.
Cele:
uczeń:
- dodaje liczby z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20;
- układa zadania tekstowe do ilustracji.
· ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 37,38
- podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s.40
- Domowniczek: kolejna strona
Edukacja muzyczna
T: Ćwiczenia rytmiczne utrwalające ćwierćnuty. Nauka piosenki "Wiosenna poleczka"
https://www.youtube.com/watch?v=Zo15eetAJZY – „Wiosenna poleczka”, posłuchaj, zaśpiewaj
https://www.youtube.com/watch?v=LKyZtocE9u0 wykonaj ćwiczenia rytmiczne
Życze udanej zabawy:)
Uwaga: Proszę o informacje czy zadania zostało wykonane.
wychowanie fizyczne
T: Zabawy z różnymi przyborami
Uczeń: potrafi wykonać zadania z przyborami, rozwija wyobraźnię, kształtuje zręczność.
Rozgrzewka wymachy rąk w górę, w dół; krążenia ramion w przód, następnie w tył; skrętoskłony, krążenia bioder.
Wykonaj 12 podskoków w miejscu, co 3 skok dzieci starają się dotknąć kolanami klatki piersiowej.
Połóż książkę na głowie ręce wyprostowane w bok (przypominając skrzydła samolotu) spaceruj patrząc przed siebie.
Użyj starych gazet. Zgnieć je w kule a następnie rzucaj do celu, tocz po podłodze, podrzucaj.
Zabaw się w kręgielnie. Ustaw na linii plastikowe butelki, stań trzy kroki dalej i staraj się w nie trafić małą piłką lub maskotką. Życzę udanej zabawy, zawsze możesz zmienić ćwiczenie w zależności od możliwości. Podziel się wrażeniami, przez maila.
religia od 16 – 26 kwietnia 2020 r.
4. Katecheza – Wielkanocny dzwon głosi radość.
Katecheza 39.
Karty pracy str. 58.
5. Gdzie spotkamy Zmartwychwstałego Pana Jezusa?
Katecheza 40.
Karty pracy, str 59
6. Pan Jezus nam przebacza – załącznik nr. 1 i nr. 2. Jezu Ufam Tobie i św. Siostra Faustyna (na dole strony)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Środa 15.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
Temat: Przygoda to jest to!
Cele:
uczeń:
-
wyszukuje w tekście wskazane wyrazy;
-
wypowiada się na podany temat;
-
opisuje trasę wyprawy na podstawie mapy;
-
pisze litery F,f w liniaturze.
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1
s. 42,43
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne:
s. 38,39
-
,,Zeszyt do kaligrafii''
s. 62,63
Edukacja matematyczna:
Temat: Dopełnianie do pełnej dziesiątki – przygotowanie do przekraczania progu dziesiątkowego.
Cele:
uczeń:
-
dodaje i odejmuje liczby w poznanym zakresie liczbowym;
-
dopełnia do pełnej dziesiątki;
-
dodaje trzy składniki.
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:
s. 36
Zajęcia techniczne:
Temat: W autobusie miejskim
Wykonaj z kartonika po jakimś produkcie autobus, według swojego projektu, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je na mojego e-maila. martynapl5@wp.pl
Zajęcia komputerowe:
W programie Microsoft Word napisz trzy krótkie zdania na temat ,,Podróży autobusem''.
Domowniczek: kolejna strona
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Środa 08.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
Temat: Tradycje i zwyczaje wielkanocne
Cele:
- znam tradycje wielkanocne;
- znam zwyczaje wielkanocne.
Poczytaj sobie w Internecie na temat różnych tradycji i zwyczajów wielkanocnych.
Edukacja matematyczna:
Temat: Tangram – wycinanka
Cele:
- potrafię logicznie myśleć;
-
umiem starannie, dokładnie wycinać różne elementy.
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:
- s. 95 tangram – wycinanka
Zajęcia techniczne:
Temat: Moja pisanka wielkanocna
Wykonaj pisankę wielkanocną, technika dowolna, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em.
Zajęcia komputerowe:
W programie Microsoft Word napisz trzy krótkie zdania na temat ,,Świąt Wielkanocnych'' i przślij je na mojego e-maila. martynapl5@wp.pl
Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości
dla Was i Waszych Najbliższych
życzy
p. Martyna
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wtorek 07.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
Temat: Wprowadzenie drukowanych i pisanych liter F,f
Cele:
- znam już drukowane i pisane litery F,f;
-
piszę litery F,f w liniaturze;
-
potrafię czytać wyrazy z poznanymi literami.
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1
- nauczyć się czytać czytanki s.40
Bardzo proszę w miarę możliwości o nagranie dziecka jak czyta czytankę i przesłanie mi tego filmiku na e-maila, w celu oceny. martynapl5@wp.p
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne - s. 37
Domowniczek: kolejna strona
Edukacja plastyczna:
T. Ozdoby świąteczne – technika dowolna
Potrafię wykorzystywać różnorodne materiały do ozdabiania
Propozycja wykonania: kolorowanka -jajko wielkanocne albo baranek
https://www.e-kolorowanki.eu/wielkanoc-kolorowanki/pisanka-i-zajac-wielkanocny/
https://ekodziecko.com/baranek-stempel-z-rolki-2
Proszę przesłać zdjęcia pracy na messengera. Powodzenia. Udanej zabawy.
wychowanie fizyczne
T:Podskoki obunóż/Ćwiczenia równoważne
Zadbaj o właściwą postawę ciała, kiedy tylko możesz prostuj się. Wykonaj kilka ćwiczeń, jeśli nie masz piłki użyj poduszki:
-podrzucamy piłkę jak najwyżej i staramy się jak najwięcej razy klasnąć w dłonie
-wyrzut piłki do góry, przysiad dotykamy dłońmi podłogi i łapiemy opadającą piłkę
-wyrzut piłki do góry, obrót dookoła własnej osi i chwyt piłki
-podskoki obunóż nad piłką
-stajemy w rozkroku toczymy po parkiecie piłkę między nogami wykonujemy tzw. „ósemkę”
-stoimy piłka w wyciągniętych rękach w przód, staramy się spacerować po linii
-ćwiczenie jak wyżej lecz piłka trzymana w wyciągniętych ramionach w górę
Warto wykorzystać kogoś z domowników do oceny postawy ciała i pomocy. Jeśli chcesz poćwiczyć więcej polecam:
język angielski
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, dlatego w tym tygodniu poznasz słownictwo związane z Wielkanocą. Proszę obejrzyj nagranie i powtarzaj nowe słowa:
https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE
Teraz przejdź na sam koniec podręcznika, tam na stronie znajdziesz lekcje o temacie EASTER dotyczącą Wielkanocy. Zapoznaj się z treścią lekcji i następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń na stronie
Masz jeszcze chęci na coś więcej? To coś dla Ciebie! Tutaj znajdziesz piosenkę o wesołym zajączku, który zachęca nas do pomalowania pisanek i podzielenia się nimi z bliskimi podczas wielkanocnego śniadania. Posłuchaj i spróbuj z nim śpiewać.
https://www.youtube.com/watch?v=9xdu7eoVt0k
Happy Easter! – Szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniedziałek 06.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna: (2 godz.)
Temat: Wprowadzenie drukowanych i pisanych liter G,g
Cele:
-
znam już drukowane i pisane litery G,g;
-
piszę litery G,g w liniaturze;
-
potrafię czytać wyrazy z poznanymi literami.
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1
- s. 38 przeczytać tekst o dziewczynkach
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne:
uzupełnić s. 36
Bardzo proszę o przesłanie zdjęcia tej srony do oceny.
-
,,Zeszyt do kaligrafii''
- s. 60,61
Edukacja matematyczna:
Temat: Utrwalenie dodawania i odejmowania w zakresie 20
Cel:
- coraz sprawniej liczysz w zakresie 20.
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:
- s. 91 wycinanka
Edukacja przyrodnicza:
Temat: Wiosenny ogród
Cel:
-
potrafisz obserwować przyrodę.
Poobserwuj przyrodę w Twoim najbliższym otoczeniu (rośliny, kwiaty, drzewa, zwierzęta, ptaki, owady itp.). Zwróć uwagę jakie zmiany w przyrodzie zachodzą wiosną.
Domowniczek: kolejna strona
Zajęcia z p.Aldoną
Ćwiczyć pisownię literki R r
Ćwiczyć dodawanie i odejmowanie
Pozdrawiam p.Aldona
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Piątek 03.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1 - s.36,37
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 34,35Edukacja matematyczna:
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 35
Domowniczek: kolejna strona
Wychowanie fizyczne
Zadanie 3- Wymyśl po jednej próbie dotyczącej danej cechy motorycznej (powyżej mój przykład). Podpisz, opisz swoją zabawę, oceniam wkład pracy i zaangażowanie, błędy zdarzają się każdemu, nie kopiuj, nazywaj swoimi słowami. Jeśli masz problem to narysuj pracę dowolną techniką związaną z tematem który omawiałem. Zrób zdjęcie telefonem(poproś starszych o pomoc), wyślij adambastywf@wp.pl życzę samych 6. Pozdrawiam p. Adam
ZAJĘCIA KSZTAŁTUJĄCE KREATYWNOŚĆ
Kochani, zbliżają się Święta Wielkanocne, przygotujcie dekoracje świąteczne, które ozdobią Wasz stół.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1 s. 34 zadanie 1,2
-
,,Zeszyt do kaligrafii'' s. 58,59
Edukacja matematyczna:
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 34
Domowniczek: kolejna strona
Edukacja muzyczna:
T: Śpiew piosenki "Marsz naszej klasy"
- zaśpiewaj maszerując piosenkę, która dobrze umiecie śpiewać z chóru:)
- spróbuj wyklaskiwać rytmicznie rękoma w czasie śpiewu
- zaproś pozostałych członków rodziny do wspólnego śpiewania, maszerowania i wyklaskiwania
UWAGA: Proszę skorzystać na messengerze z funkcji nagrania głosu i przesłać do mnie
UDANEJ ZABAWY!
wychowanie fizyczne
Zadanie 2- Wymyśliłem po jednym ćwiczeniu na każdą umiejętność sportowca , wykonaj je, zaproś kogoś do zabawy, oceń w czym jesteś dobry!!
SIŁA-pomocuj się na rękę z wybranym domownikiem
WYTRZYMAŁOŚĆ- wstawaj i padaj przez 2 minuty (policz ilość powtórzeń)
SZYBKOŚĆ-podnieś kolejno 10 klocków z podłogi na stół (zmierz czas)
ZWINNOŚĆ-ustaw dowolne przedmioty, pokonaj prosty slalom omijając je ( zmierz czas)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Środa 01.04.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1
- nauczyć się czytać czytanki s. 32
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne:
- uzupełnić s. 33
-
,,Zeszyt do kaligrafii'' - s. 56,57
Edukacja matematyczna:
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 32
-
podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s. 37 zadanie 1,2
Edukacja przyrodnicza:
-
podręcznik matematyczno-przyrodniczy:
- Ogród wiosną. s. 34,35
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 33
-
Zajęcia techniczne:
-
zasiej rzeżuchę, jak Ci ładnie wykiełkuje, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em
Zajęcia komputerowe:
- narysuj ,,Ogród wiosną'' w programie Paint, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em
Domowniczek: kolejna strona
------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Wtorek 31.03.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1
- przeczytajcie opowiadanie pt. ,,Lot balonem'' wspólnie z dorosłym lub samodzielnie s.33
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 32
Domowniczek: kolejna strona
Edukacja plastyczna:
T: Kosz z wiosennymi kwiatami – proszę wykonać dowolna technika, wycinanie kwiatów z gazety czy z kolorowego papieru,wykonanie koszyka z rożnych materiałów (materiał, papier, gałązki)
Zdjęcia prac proszę nadsyłać smsm lub messengerem. Życzę udanej zabawy:)
Anna Kołodziej
wychowanie fizyczne
Zadanie 1 – przeczytaj, oglądnij, pomyśl
Można mieć bardzo silne mięśnie, ale nie umieć wykorzystać ich siły do wspinania się na linie, można być drobnej budowy i bardzo zwinnie wejść na samą górę. Przy opanowaniu ćwiczenia ważny jest sposób (technika) jego wykonania. Ale żeby ćwiczenie wykonać doskonale należy dużo trenować, wzmacniać mięśnie, dbać o kondycje. Główne cechy fizyczne młodego sportowca to : SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ, SZYBKOŚĆ, ZWINNOŚĆ.
Oglądnij krótki filmik, zapamiętaj jedno ćwiczenie i postaraj się je wykonać samodzielnie: https://youtu.be/HjvxrZh_6z0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czwartek 19.03.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1
- proszę przeczytać czytankę pt. ,,Niezapomniany widok'' s. 15
- przeczytajcie zagadki oraz je odgadnijcie s. 16 i 17
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne:
- uzupełnić s. 21
Edukacja matematyczna:
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:
- dodawanie i odejmowanie do 16 s.18,19
-
podręcznik matematyczno-przyrodniczy:
- zwiastuny wiosny, odczytywanie na zegarze pełnych godzin s.20,21
Edukacja przyrodnicza:
-
podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s.
- powtórzyć i utrwalić nazwy pór roku oraz miesięcy s. 16,17
Domowniczek:
kolejna strona
Piątek 20.03.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
-
podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1
- nauczyć się czytać czytanki s.18
- przeczytać czytankę pt. ,,Cezary i jego pytania'' s.19
-
ćwiczenia polonistyczno-społeczne:
- s. 24,25
-
Edukacja matematyczna:
-
ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:
- s. 20,21
Domowniczek:
s. kolejna strona
Poniedziałek 23.03.2020r.
Edukacja polonistyczno-społeczna:
<